25 Şubat 2014 Salı

Youtube Videoları İle Reklam


İşten geldiğimde güzel bir akşam yemeği sonrasında eşimle çay keyfi yapmak kadar sevdiğim başka bir şey sanırım yok. Ama genelde eşimin dizi sevgisi yüzünden çaylarımızı baş başa içmiyoruz. O daha çok dizi izlerken ben de bilgisayarda internete girmeyi tercih ediyorum. Gündemde neler oluyor, arkadaşlarım ne yorumlar yapmış, nasıl resimler paylaşılmış bakınıyorum.
En çok sevdiğim ise Youtube üzerinde gezinmek. Her videoda yan tarafta çıkan yeni videolar arasında dolaşmayı hobi edindim diyebilirim. Bu sayede pek çok yeni müzik grubu keşfettim. Pek çok firma artık sosyal medyayı daha etkin kullandığı için bu araçlar sayesinde yeni firmaları da tanımış oluyorum. Ev dekorasyonu ile ilgili araştırma yaparken yeni bir firma buldum. Evidea, evimizde ihtiyacımız olan pek çok şeyi temin edebileceğimiz bir firmaymış. Ev dekorasyonuna dair ürünler satan bir firma olan Evidea, diğerlerinden bir yönüyle farklı. Mağazası sadece internet üzerinden gezilebiliyor. Yani bu firma büyük bir depodan istediğiniz ürünü direk evinize gönderiyor. Nakliye olayını da kendi içinde çözdüğü için fiyatları son derece uygun.


Oturma odasına yeni bir masa almayı düşünüyoruz. Uygun fiyatlı ve güzel görünüme sahip ürünleri arıyoruz. Üzerinde rahat rahat çalışabileceğim güzel bir masa olmalı. Aynı zamanda diğer mobilyalar ile uyumlu olması da şart. Muhtemelen yeni masamızı Evidea firmasından temin edeceğiz. Haydi hayırlısı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder