12 Şubat 2014 Çarşamba

En Güzel Ev Hediyesi

Geçen hafta iş yerinden yakın bir arkadaşım yeni aldığı eve taşındı ve bildiğim kadarıyla evin pek çok eksiği vardı. Bende ona yardımcı olmak istedim ve yeni evinin avizelerini benim karşılayacağımı söyledim. Başlarda karşı çıktıysa da, ben zorlayınca beni kıramadı ve kabul etmek zorunda kaldı. Evin üç odasına avize gerekiyormuş. Benimde bu yüzden üç tane avize almam gerekiyordu. Yoğun çalışma şartlarından dolayı dışarı çıkıp avize beğenemiyordum. Ayrıca benim beğendiğim avizeyi arkadaşım beğenecek miydi? Onun için internetten almanın daha mantıklı olacağını düşündüm.
Kendi evime de pek çok kere alışveriş yaptığım için bildiğim bir online alışveriş sitesi olduğundan Evidea.com’u açtım ve arkadaşımdan istediği üç tane avizeyi beğenmesini istedim. Arkadaşım her odada aynı avize olsun, farklı farklı olmasın, dedi ve çok güzel bir avize beğendi. O avizeden üç tane sipariş ettik. Adres olarak onun evini verdik. İki gün sonra ürünlerin geldiğini söyledi. Kargoda hiçbir zarar görmeyecek şekilde, sağlamca paketlenmişler. Arkadaşım ürünleri kolayca yerlerine astığını söyledi ve bu avizelerden çok memnun kalmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder