5 Ağustos 2013 Pazartesi

Tatlı Sürprizler

"Hepimiz sevdiklerimizi mutlu etmek için hediyeler almak isteriz. Hediye almak zordur, birçok ürün arasında en çok hangisi sevdiğiniz kişiyi mutlu eder karar vermekte zorlanırsınız. Doğum günü, kutlamalar, nişan gibi törenlerde her zaman mutlaka bir pasta ve çiçek alınır. 




Eğer alacağınız bu pasta ve çiçeklerde bir değişiklik yaratmak istiyorsanız size süper bir haberim var. Birkaç gün önce işe yeni alınan bir arkadaşımıza erkek arkadaşı muhteşem bir meyve sepeti gönderdi. Görüntüsü çiçek buketini anımsatan bu meyve sepeti resmen işteki herkese hipnoz etkisi yarattı ve bir anda kızın başına doluştuk. Tabii ki yamyam insanlar olduğumuz için dakikalar içerisinde meyve sepeti bitmişti. 

Açıkçası kıskanmadım desem yalan olur. Çünkü hem meyveler taptazeydi hemde büyüleyici bir görünüme sahipti. Bende aileme gideceğim ilk hafta sonu meyve sepeti ile sürpriz yapmayı planlıyorum. 



Bir yandan meyve sepetini çok beğendiğim için başka çeşitleri var mı diye araştırmaya koyuldum. Eğer çikolata seviyorsanız içeriğinde truffle, kek ve meyveler bulunan çeşitli kaplamalara sahip çikolata sepetleri de bulunuyor. Açıkçası ailem diyet yapan insanlar olduğu için ne kadar istesem de onlara çikolata sepetleri arasından bir seçim yapamadım. E tabi dayanamadım onlara meyve sepeti sipariş verirken kendime de çikolata sepetleri arasından kocaman bir model seçimi yaptım. Tanıdı çok merak ediyorum. Geldiğinde iş yerindeki arkadaşlarım da sevinçten çıldıracak. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder